Tijdelijke wachttijden bij SOS

SOS International is momenteel minder goed bereikbaar door een beperkte personele bezetting. Dat kan zorgen voor vertraging in de hulpverlening – extra vervelend op momenten waarop de stress al hoog is. Verzekerden bellen de alarmcentrale natuurlijk niet zomaar: ze hebben hulp nodig, vaak direct!

Wat kun je doen als een verzekerde SOS niet te pakken krijgt?

  • Medische hulp nodig? Laat de verzekerde het hulpverzoek melden via www.smartmelden.nl. Dit is een snelle en veilige manier om medische hulpvragen te registreren.

  • Staat de verzekerde met pech of na een ongeval langs de weg? In de VerzekeringApp van Nh1816 kan via WhatsApp contact worden gelegd met SOS. Het werkt snel en laagdrempelig voor de verzekerde.

Status van melding via het SOS-klantportaal

Na het indienen van een melding bij SOS ontvangt de verzekerde automatisch een sms of e-mail met een link om een profiel aan te maken. In dit klantportaal kunnen zij:

  • De status van hun dossier volgen – deze wordt bij elke stap automatisch bijgewerkt

  • Via het medische portaal berichten uitwisselen

  • Zelf eenvoudig documenten uploaden, zowel bij medische als mobiliteitszaken

Zo blijft de verzekerde goed op de hoogte, ook als direct contact even op zich laat wachten.

 

Cookie instellingen